موسسه بین المللی سفیران صلح

موسسه بین المللی سفیران صلح

ابراهیم صنوبر پدر صلح ایران
موسسه بین المللی سفیران صلح

موسسه بین المللی سفیران صلح

ابراهیم صنوبر پدر صلح ایران

معرفی اولین دهکده صلح جهانی

معرفی اولین دهکده صلح جهانی

روستای صاحبی شهرستان ساری به عنوان نخستین دهکده صلح جهانی معرفی شد.

 

ابراهیم صنوبر مدیر عامل موسسه بین المللی سفیران صلح گفت: با توجه به شناختی که از روستای صاحبی و فعالیت‌های نوع دوستانه اهالی آن وجود دارد، این موسسه تصمیم گرفت این روستا را به عنوان نخستین دهکده صلح جهانی معرفی کند.

ابراهیم صنوبر ملقب به پدر صلح ایران افزود: این تصمیم با همکاری دهیار و اعضای شورای اسلامی روستا و با توجه به ظرفیت‌های گردشگری و توریستی گرفته شد.

مدیر عامل موسسه بین المللی سفیران صلح ادامه داد: این اقدام در راستای ایجاد مناطق دایم و پایدار صلح جهانی در حوزه ملی و بین المللی انجام و برکات خوبی برای مردم منطقه خواهد داشت.

صنوبر گفت: با توجه به ظرفیت‌های این روستا در حوزه گردشگری، نماد‌هایی از صلح و دوستی مانند برج صلح فضاهای فرهنگی و ورزشی در روستای صاحبی احداث خواهد شد.

مدیر عامل موسسه بین المللی سفیران صلح گفت: ایجاد مراکز فرهنگی، هنری و ورزشی، احداث پارک‌های بازی برای کودکان و توسعه صنایع دستی برای جذب گردشگر از جمله اقدامات دیگر این موسسه برای ایجاد رونق در این دهکده صلح جهانی است.

صنوبر افزود: مراکز نگهداری حیوانات نیز در این روستا طراحی خواهد شد و هیچ قفس و فضای بسته‌ای برای نگهداری این حیوانات وجود نخواهد داشت.

او افزود: برگزاری هفته‌های فرهنگی و اقتصادی و ورزشی در این روستا به نمایندگی از جمهوری اسلامی ایران با سایر اقوام و ملل نیز از دیگر برنامه‌ها برای معرفی نخستین دهکده صلح جهانی است.

صنوبر دبیر کل ائتلاف صلح جهانی گفت: همه اقوام جهانی و مذاهب الهی در این دهکده صلح جهانی آزاد هستند و به همه این اقوام و مذاهب احترام گذاشته خواهد شد تا اقوام مختلف برای گسترش هر چه بیشتر فرهنگ صلح و دوستی با سایر کشور‌ها تعامل کنند.