تقدیر پدر صلح ایران از فعالیت های انسان دوستانه قایقرانان

دکتر ابراهیم صنوبر مدیرعامل موسسه بین المللی سفیران صلح در دیدار با دکتر علیرضا سهرابیان رئیس فدراسیون قایقرانی از فعالیت های انسان دوستانه قایقرانان تقدیر کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون قایقرانی، دکتر ابراهیم صنوبر مدیرعامل موسسه بین المللی سفیران صلح با حضور در دریاچه آزادی با دکتر علیرضا سهرابیان دیدار و گفت و گو کرد.

مدیرعامل موسسه بین المللی سفیران صلح در این دیدار با تقدیر از فعالیت های انسان دوستانه قایقرانان گفت: مجموعه ما به عنوان یک سازمان مردم نهاد در زمینه های متفاوت در رابطه با صلح فعالیت می کند و به نوبه خود باید قدردان زحمات عزیزان قایقرانمان در امدادرسانی در سیل باشیم.

دکتر ابراهیم صنوبر ادامه داد: به عنوان یک فرد ورزشی و اینکه سال ها در ورزش فعالیت داشته ام کاملا با زحمات ایشان آشنا هستم و از سوی دیگر ظرفیت ورزشکاران را در توسعه فعالیت های انسان دوستانه می شناسم.

وی همچنین گفت: بسیار خرسندم که شخصا با رئیس فدراسیون قایقرانی که فردی فعال در زمنیه حقوق انسانی هستند دیدار دارم و خوشحالم که این چنین مدیرانی در کشور داریم که فعالیت های انسان دوستانه را سرلوحه کار خود قرار می دهند.

رئیس فدراسیون قایقرانی نیز ضمن خیرمقدم به مدیرعامل موسسه سفیران صلح بیان کرد: به عنوان یک وظیفه از سوی خانواده قایقرانی آنچه که در رابطه با حمایت از مردم کشورم در توانمان هست را انجام خواهیم داد.

دکتر علیرضا سهرابیان یادآور شد: قایقرانان فراتر از انتظار در جریان امدادرسانی سیل حضور داشتند و به کمک دیگر نهادهای مربوطه آمدند. بسیار خوشحالم که عضوی از این خانواده هستم که چنین جوانان غیوری را پرورش داده است.

وی همچنین گفت: اینکه این فعالیت مورد توجه مسئولان و خصوصا نهادهای مردمی قرار گرفته، وظیفه ما را سنگین تر می کند و امیدوار هستیم در آینده نیز همکاری های بیشتری در این زمینه، با تعامل و همفکری داشته باشیم.

دکتر سهرابیان با اشاره به فعالیت های فدراسیون در دوران همه گیری کرونا نیز اظهار کرد: در همین دوران که شاید به ظاهر اردوها و تمریناتی وجود نداشته باشد، اما ما بیکار ننشسته ایم و خانواده قایقرانی آنچه از دستش برمی آمده را انجام داده است.