موسسه بین المللی سفیران صلح

موسسه بین المللی سفیران صلح

ابراهیم صنوبر پدر صلح ایران
موسسه بین المللی سفیران صلح

موسسه بین المللی سفیران صلح

ابراهیم صنوبر پدر صلح ایران

تقدیر موسسه بین‌المللی سفیران صلح از دکتر مسعود پزشکیان

safiran2


موسسه بین‌المللی سفیران صلح از تلاش‌ها و فعالیت‌های بیشمار دکتر مسعود پزشکیان در حوزه صلح ، دوستی ، بشر دوستانه و سلامت تقدیر و تشکر کرد .

 

 

به گزارش دیار آذربایجان از تبریز ، اعضای موسسه بین‌المللی سفیران صلح در مجلس شورای اسلامی با مسعود پزشکیان دیدار کرده و از خدمات وی  تقدیر و تشکر کردند .

این دیدار که با حضور مدیر عامل موسسه بین المللی سفیران صلح ابراهیم صنوبر و اصغر مقیمی ورزقان و علی مولا و مشاور عالی مدیرعامل رشید نجاری در مجلس شورای اسلامی برگزار شد به پاس فعالیت های بشردوستانه در سطح ملی و بین المللی دکتر مسعود پزشکیان نماینده مردم شریف تبریز ، اسکو و آذرشهر در مجلس نهم  و وزیر سابق بهداشت و درمان انجام گرفت.

در ابتدای این نشست صنوبر گزارش کاملی از عملکرد موسسه در سطوح مختلف ملی و بین المللی ارایه دادند سپس با اعطاء لوح و تندیس صلح و دوستی از تلاش های بیشمار مسعود پزشکیان در حوزه صلح و دوستی _ بشردوستانه _ سلامت  تجلیل بعمل آوردند.

در ادامه این دیدار اصغر مقیمی ورزقان به بیان چند مورد از عملکردهای پزشکیان از جمله : طرح پذیرش رایگان مصدومین تصادفات در اورژانس ها ، نوسازی و تجهیز ناوگان اورژانس کشور پس از سی سال در سال ۱۳۸۳، طرح بیمه پای تخت بیماران بی بضاعت و طرح بیمه روستایی اشاره کرد

مسئول واحد استان آذربایجان شرقی اضافه کرد: دکتر پزشکیان تنها متعلق به حوزه انتخابی خویش نیستند بلکه ایشان یک چهره و شخصیت ملی و بین المللی برای تمام ایرانیان هستند.

در ادامه نیز پزشکیان ضمن ابراز خرسندی و حمایت از فعالیت موسسه بین المللی سفیران صلح در کشور عزیزمان ایران به تشریح مشکلات و معضلات اجتماعی پرداخته و اظهار داشت : افراط گری ، ایدز ، مواد مخدر و معضلات فرهنگی و اشتغال مسائلی نیستند که به راحتی و بدون توجه بشود از کنار آنها رد شد

پزشکیان در اتمام سخنانشان با اشاره بر لزوم حفظ وحدت و یکپارچگی بین مسئولان و مردم برای مقابله و مرتفع نمودن مشکلات موجود از آحاد جامعه خواستند تا در کنار نهادهای مردم بنیان همچون موسسه بین المللی سفیران صلح گامهای موثری برای رشد و توسعه میهن عزیزمان ایران اسلامی بردارند.